torsdag 11 juni 2009

Träning på söndag (14/6) ?!?!?

Nu har jag o Dimma äntligen kommit igång med agility-träningen. Vi kan ta en raksträcka med ett par hinder, dock ingen höjd på hinderna. Har även börjat lite med släptunneln. Tänkte ha en ordentlig introduktionsvecka för henne nu när Beda går med tratt (hennes analsäck sprack och hon har ordinerad vila tom måndag).

Så är det träning på söndag??? Tid?? Dimma behöver få in ett pass med störning - vill se hur hon håller ihop sig. Jag tränar gärna ngn gång vid 12-tiden.


//Therese, Beda o Dimma


3 kommentarer:

Snuzertjejerna o Jag sa...

Hej Therese!
Vi är några som kommer att åka upp kl 18 på söndag :)

Kram

Linda sa...

Jag och Molly Adam kommer till kl 18, äntligen är löpet över...

Madeleine sa...

Jag är tveksam... Har lite av agilitykris just nu efter att Dexter blivit skadad igen. Dessutom ligger jag långt efter tidsplan inför en tenta på måndag. Men om jag kommer, så blir det kl 18.